21. بهمن 1395 - 3:40   |   کد مطلب: 15247
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نهضت بیداری در جهان اسلام مدیون دفاع مقدس است, و این دفاع مقدس دلیل بقا و گسترش انقلاب اسلامی در جهان است.
شبنم ها, shabnamha, ادبیات مقاومت و پایداری, رونمایی از کتاب , afkl ih, shabnamha.ir

به گزارش شبنم همدان، سومین نشست ادبیات مقاومت و پایداری با رونمایی از سه کتاب که رهبر انقلاب بر آنها تقریظ نوشته اند برگزار شد.

این جلسه با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه و جمعی از مقامات و مسئولین شهر همدان و نویسندگان و اهل ادب در حسینیه امام همدان برگزار شد.

سردار جعفری در سخنرانی این نشست به دولت مردان آمریکایی توصیه کرد :نظرات تحلیل گران خود را بپذیرند.

وی افزود،  تحلیل گر روزنامه واشنگتن پست خطاب به ترامپ می گوید: تقابل با ایران خطرات قابل توجهی دارد. تحلیل گر پنتاگون می گوید آمریکا در موقعیتی است که جهان آمریکا را مانند ببر کاغذی می بیند ,تحلیل گر دیگری می گوید آمریکایی ها باید به خانه برگردند وایده آبر قدرت بودن جهان را فراموش کنند ,یکی از وزرای خارجه سابق آمریکا می گوید نام شیطان بزرگ دقیق وحکیمانه است .

فرمانده سپاه تصریح کرد : بیگانگان بر مجد وعظمت انقلاب اسلامی اقرار می کنند  زیرا در جهان انقلاب های زیادی رخ داده است اما تمامی این انقلاب ها بعد از پنج سال سیر نزولی طی کرده اند اما انقلاب اسلامی هر چه به سمت جلو پیش می رود بر مجد وعظمت آن افزوده می شود. انقلاب اسلامی در چارچوب اسلام حرکت کرده است و ماندگاری انقلاب اسلامی به 2 عامل وابسته است. عامل نخست وجود رهبری فقید و فرزانه است ودلیل دیگر ماندگاری انقلاب اسلامی 8سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است وی از دفاع مقدس به عنوان موتور حرکت انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی در ادامه افزود: نهضت بیداری در جهان اسلام مدیون دفاع مقدس است, و این دفاع مقدس دلیل بقا و گسترش انقلاب اسلامی در جهان است

وی درباره قداست دفاع مقدس اذعان کرد : ابرقدرت های جهان علیه ایران بسیج شده بودند علت پیروزی ما در جنگ حضور گسترده مومنانه وداوطلبانه مردم بود .

وی خاطر نشان کرد: جنبه معنوی در 8 سال دفاع مقدس بر جنبه مادی ان غلبه داشت عملیات والفجر وکربلای 5 در تاریخ جنگ اوج ایثار وفداکاری در جنگ بود

جعفری در پایان بیان داشت : با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابعاد مختلف جنگ هنوز برای مردم ما شناسانده نشده است و تعداد محدودی از هنرمندان برای عرصه دفاع مقدس قلم می زنند در حالی که ما نیاز داریم ابعاد مختلف جنگ برای مردم شناسانده شود.

انتهای پیام / ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار