21. آذر 1397 - 11:37   |   کد مطلب: 22081
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بيان اينكه امروز بازار به ثبات و آرامش است گفت: نشر اخبار نادرست عامل برخی از افزایش قیمت‌ها بود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

مجید زرین‌دلاور امروز با بیان اینکه از مجموعه تنظیم بازار کشور مصوبه‌ای ابلاغ شده که اخبار و اطلاعات مربوط با بازار و کالا برای حفظ آرامش از مجراهای رسمی و دولتی اعلام شود، اظهار کرد: متأسفانه برخی با ارائه اخبار و اطلاعات موجی ایجاد می‌کردند که به نفع مردم نبود.

وی با اشاره به اینکه دلیل برخی از افزایش قیمت‌ها به خاطر نشر اخبار نادرست رخ داد، افزود: برای جلوگیری از این مسأله باید اخبار و اطلاعات به صورت صحیح و از مجراهای رسمی منتشر شود چراکه در نهایت دولت باید پاسخگو باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر بازار به ثبات و آرامش رسیده است، تصریح کرد: با مدیریت صحیح بازار در ابعاد مختلف به دنبال حفظ آرامش روانی جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه خبررسانی و گردش آزاد اطلاعات از حقوق جامعه است و همه مسؤولان به این مسأله پایبند هستند، تصریح کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن و رسانه‌های معاند باید اخبار و اطلاعات به صورت واقعی و به دور از هرگونه سوء برداشت منتشر شود.

زرین‌دلاور با بیان اینکه تقاضا در بازار باید واقعی باشد، ادامه داد: هر نوع شوک می‌تواند باعث اخلال در نظام تأمین، توزیع و قیمت کالاها و خدمات و حتی ایجاد تقاضای کاذب در مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اطمینان در مصرف‌کنندگان و نظام عرضه کالا یکی از رسالت‌های عرصه خبررسانی و اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار