25. مهر 1397 - 11:13   |   کد مطلب: 21807
معاون راهداری اداره‌كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان گفت: در ایام اربعین حسینی تمامی عملیات های کارگاهی جاده ای به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین تعطیل است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

حمید پرورشی‌خرم، معاون راهداری اداره‌كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان د اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی کلیه عملیات عمرانی که به نوعی موجب ترافیک می شود در محورهای مواصلاتی و به ویژه در محورهای شریانی تعطیل است.

وی به بهسازی محیطی راه های ارتباطی استان پیش از فرا رسیدن ایام اربعین اشاره کرد و افزود: استان همدان در ایام اربعین، به عنوان استان معین شناخته شده و همچنین یکی از مسیرهای پرتردد زائران اربعین حسینی(ع) است، به همین دلیل بهسازی و اصلاح جاده ها در این ایام در دستور کار است.

پرورشی ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای زائران اربعین، مسیرهای مورد تردد بهسازی و علائم و تجهیزات ایمنی آنها ارتقاء یافته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: مسیر‌های مورد نیاز لکه‌گیری شده و به لحاظ نصب و تعمیر علائم ترافیکی اقدامات لازم انجام شده است.

حمید پرورشی خرم اضافه کرد: نماز‌خانه ها و سامانه بهداشتی نیز تعمیر شده و همچنین وسایل گرمایش افزون بر نیاز راهدار‌خانه پیش بینی شده است.

معاون راهداری این اداره خاطر نشان کرد: مسئولان این اداره کل با هماهنگی سایر ارگانهای مرتبط با تمام توان آماده خدمات رساني به زائران اباعبدالله الحسين(ع) از سراسر كشور هستند.

این مسئول از آمادگی کامل راهداری به منظور خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از استان و سایر استان های کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد ضروری است خدمات مناسبی به آنان ارائه شود.

گفتنی است، در استان همدان 5 هزار و 114 کیلو‌متر مسیر جاده‌ای شامل راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار