24. مرداد 1396 - 15:40   |   کد مطلب: 18123
آب شرب مشترکان نیمی از شهر همدان از ساعت ۱۶ روز گذشته به دلیل شکستگی خط اصلی انتقال آب شهر همدان قطع شده و این قطعی ۱۸ ساعته آب و تداوم آن سبب کلافگی مردم در روزهای گرم تابستان شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم:

ز ساعت 13 روز گذشته به دلیل حادثه شکستگی خط اصلی انتقال آب شهر همدان ناشی از اجرای عملیات راه آهن همدان- سنندج بخش قابل توجهی از مشترکان در ابتدای امر با افت شدید فشار و قطعی آب شرب شدند.

آب شرب مشترکان 12 نقطه از شهر همدان اعم از متخصصین، استادان، اعتمادیه، سعیدیه، پردیس، جهان‌‎نما، رکنی، شهرک مدرس، شهرک الوند، مریانج، دیزج و شهرک امیرکبیر از ساعت 16 روز گذشته دوشنبه 23 مرداد ماه قطع شده است و تا امروز این قطعی سبب کلافگی مردم در روزهای گرم تابستان شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این باره اظهار داشت: بی‌دقتی پیمانکار پروژه راه آهن همدان- سنندج سبب شکسته شدن خطوط انتقال و جمع‌آوری آب شده است.

سید هادی حسینی‌بیدار افزود: این مشکل سبب قطع شدن و افت فشار در آبرسانی به 25 درصد از مشترکان در همدان شد که با تلاش کارکنان آب و فاضلاب از ساعت یک بامداد تا ساعت 7 صبح امروز مشکل قطعی برای 15درصد از مشترکان برطرف شد.

وی گفت: 10درصد باقیمانده از قطعی آب مشترکان در مناطق پردیس و اعتمادیه هم تا نیم ساعت دیگر رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: به دنبال شکستگی خط انتقال اصلی آب شرب شهر همدان، در ساعت 13 روز گذشته اکیپ حوادث و امداد شرکت آب و فاضلاب استان همدان با حضور در محل در سه مرحله و بدون وقفه و استراحت در مدت 18 ساعت گذشته نسبت به تعمیر و اصلاح شبکه اقدام کردند که این امر در ساعت 7:30 دقیقه امروز به پایان رسید.

وی عنوان کرد: در آخرین مرحله از این عملیات ضمن آبگیری و بالانس مخازن آب شرب شهر همدان در چند ساعت آینده نسبت به توزیع آب در تمامی مناطق شهر اقدام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، آب برخی از نقاطی که وصل شده است به دلیل گل‌آلود بودن از کیفیت لازم برای استفاده شرب برخوردار نیست و باید حجم قابل توجهی آب هدر برود تا آب شرب طبیعی به دست آید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار