7. فروردين 1396 - 13:13   |   کد مطلب: 15967
مدیر عامل یک شرکت فنا‌ور گفت: پرینتر صنعتی لاترینگ در نیروگاه‌های صنعتی کاربرد دارد که با طراحی آن در کشور سبب صرفه جویی ارزی شده است.

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران ، 

امیر‌زاده مدیر عامل یک شرکت فنا‌ور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محصولات دانش بنیان این شرکت اظهار داشت: این شرکت در قسمت مانیتورینگ و پر‌ینتر لاتر‌ینگ فعالیت می‌کند و کاربرد آن در نیروگاه‌های کشور است و این دستگاه می‌تواند پرینتر‌های معمولی را حذف و با کامپیوترهای گوناگون شبکه شود.
وی بیان کرد: این شرکت پنج محصول دانش بنیان دارد و قادر است افراد دانشگاهی را جذب کند بطوریکه در این راستا ۵۰ نفر از نخبگان دانشگاهی در آن مشغول به فعالیت هستند.
امیر‌زاده عنوان کرد: کامپیوترهای صنعتی یک نیروگاه می‌توانند به لا‌ترینگ متصل شوند و این اتصال به وسیله سرور مرکزی صورت می‌گیرد و این کار کاملا بومی است و نمونه خارجی ندارد و برای اولین بار این نوع پر‌ینتر در نیروگاه‌های سیرجان، نیشابور، سنندج، فولاد اهواز و قائم نصب شده است.
وی ادامه داد: هزینه تولید این دستگاه در حدود ۲۰ میلیون تومان است که در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تولید انبوه آن سبب صرفه‌جویی ارزی زیادی برای کشور می‌شود.
امیر‌زاده گفت: متأسفانه این دستگاه در بازار خارجی سهمی را کسب نکرده است، اما به زودی کار بازاریابی بین‌المللی آن شروع می‌شود.

انتهای پیام/ ج
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار